استانی بيشتر

هماهنگی ها برای نظارت استاندارد بر خدمات ادامه دارد

بعد از اداره کل پست، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ورزش و جوانان استان، این بار اداره کل استاندارد گلستان برای اجرایی کردن مواد 3 و 17 قانون استاندارد، با بهزیستی و آموزش و پرورش نشست داشت.

اداره کل استاندارد گلستان در راستای اجرایی کردن مواد 3 و 17 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و ارزیابی انطباق خدماتی که از لحاظ ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی حائز اهمیت است؛ برنامه عملیاتی بازرسی از نحوه خدمت دهی به مشتریان برخی سازمانها و ادارات را آغاز کرده است و در این راستا با ادارات کل پست، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ورزش و جوانان، بهزیستی و آموزش و پرورش، جلسات هماهنگی داشته است.
نظارت بر این خدمات که شامل خانه های سالمندان، مدارس ابتدایی، هتل ها و هتل آپارتمان ها، دفاتر خدمات پستی، سالن های ورزشی و زائرسراها می شود، از هم اکنون آغاز شده و ظرف کمتر از سه ماه به اتمام می رسد.
بر اساس ماده 3 قانون تقویت و توسعه استاندارد: «سازمان مرجع رسمی حاکمیتی در کشور می باشد که عهده دار سیاست گذاری، حسن نظارت و هدایت نظام استاندارد و اطمینان بخشی به کیفیت کالاها و خدماتی است که در داخل کشور تولید یا ارائه و یا به کشور وارد و یا از کشور صادر می شود. رعایت سیاست های کلی سلامت و بند (24) سیاست های اقتصاد مقاومتی در این خصوص الزامی است».

سایر تصاویر: