social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

پنجشنبه1401/6/31

14:17:0

135

در جشنواره شهید رجایی گلستان؛ اداره کل استاندارد، دستگاه اجرایی برتر استان شد

اداره کل استاندارد گلستان در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان بر اساس ارزیابی عملکرد سال 1400، به عنوان دستگاه اجرایی برتر استان معرفی شد.

در جشنواره شهید رجایی استان گلستان که در واپسین روز تابستان 1401 با هدف معرفی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم شریف ایران، نهادینه ‌کردن فرهنگ تلاش و بهبود عملکرد در دستگاه‌های اجرایی در سطوح ملی و استانی در دو محور شاخص های عمومی و اختصاصی برگزار شد؛ استاندارد گلستان بر سکوی بهترین ها ایستاد.
در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان گلستان که با حضور دکتر حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، استاندار و معاونین استاندار گلستان و مدیران دستگاه های اجرایی در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد، دستگاه های اجرایی برتر استان، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

بر اساس ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان، اداره کل استاندارد گلستان در رقابت بین 54 دستگاه اجرایی گلستان با کسب امتیازات لازم به عنوان دستگاه اجرایی برتر استان در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره استانی شهیدرجایی در سال 1400 مورد تقدیر قرار گرفت.
در جشنواره شهید رجایی گلستان، ادارات کل استاندارد و  نوسازی مدارس با در نظر گرفتن مجموع امتیازات شاخص های عمومی و اختصاصی به عنوان دو دستگاه برتر شناسایی و به طور ویژه تقدیر شدند.

تصاویر