social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

چهارشنبه1401/9/23

10:37:1

58

موج بازرسی استاندارد خدمات در گلستان

مدیرکل استاندارد گلستان از ورود سازمان ملی استاندارد به حوزه استاندارد سازی ارائه خدمات در راستای رضایت مندی مردم خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، سید مهدی حسینی افزود: در مسیر سند تحولی سازمان ملی استاندارد ایران، حوزه های خدمات آموزشی، گردشگری، توانبخشی، دفاتر خدمات پستی و مکان های ورزشی مورد نظارت و بازرسی کارشناسان استاندارد قرار گرفته است.
حسینی استاندارد سازی خدمات آموزش و پرورش را یکی از مهمترین محورهای استاندارد سازی خدمات دانست  و بر همین اساس در راستای پایش و ارزیابی خدمات تاثیر گذار بر ایمنی و بهداشت و سلامت عمومی، استاندارد سازی خدمات آموزشی مقطع ابتدایی از محورهای مهم فعالیتی این اداره کل است که با هدف ارزیابی ویژگی های کلاس های درسی این مقطع تحصیلی در حال انجام است .
دبیر شورای استاندارد استان افزود: در سال جاری در شاخص ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی تعداد 96 مورد در مدارس ابتدایی دولتی و غیر دولتی مورد ارزیابی قرار گرفته اند.
وی با بیان اینکه استاندارد گلستان بازرسی از هتل ها را نیز در دستور کار دارد، افزود: برنامه ابلاغی اداره کل در حوزه بازرسی از خانه سالمندان، هتل آپارتمان و زائرسرا و سالن ها و مکان های ورزشی به طور کامل انجام شده و تحقق 100 درصدی دارد.
حسینی ادامه داد برنامه ابلاغی استاندارد گلستان در شاخص ارائه خدمات در دفاتر پستی نیز 2 مورد بود که به علت اهمیت موضوع ارائه خدمات در این بخش تعداد 27 دفتر خدمات پستی استان مورد بازرسی کارشناسان استاندارد قرار گرفت.
گفتنی است طرح ارزیابی کیفیت خدمات، از نیمه دوم سال جاری آغاز و تا پایان سال برای 5 حوزه رفاهی اقامتی ، دفاتر پستی، خانه های سالمندان، سالن های ورزشی و مدارس ابتدایی انجام می پذیرد .