social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

يكشنبه1401/9/27

07:40:0

63

مدیرکل استاندارد گلستان: مدیران کنترل کیفیت؛ خط مقدم تولید با کیفیت و استاندارد

اولین نشست آموزشی و مشورتی مدیرکل استاندارد گلستان با مدیران کنترل کیفیت واحد های تولیدی استان با حضور نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان؛ سید مهدی حسینی مدیران کنترل کیفیت را خط مقدم تولید با کیفیت و استاندارد دانست و اظهار داشت: اداره کل استاندارد گلستان حامی و پشتیبان مدیران کنترل کیفیت استان است.
دبیر شورای استاندارد استان ضمن استماع مسائل و مشکلات مدیران کنترل کیفیت واحد های تولیدی استان، در راستای رفع مشکلات آنان قول مساعد داد.
حسینی با ارائه گزارش عملکرد 8 ماهه اداره کل و شرح ارائه خدمات به هم استانی های خود حتی خارج از چارچوب سازمانی خواستار ارتقاء معیشت و رفاه همکاران خود و حمایت همه جانبه مسؤلین استانی از اداره کل استاندارد شد.
وی با اشاره به طرح شورای ملی مدیریت کیفیت اظهار امیدواری کرد که با حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی این طرح به زودی تصویب خواهد شد.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی نیز با اعلام حمایت از طرح شورای ملی مدیریت کیفیت افزود: مجموعه استاندارد جزو دستگاه های مهم و حیاتی کشور است.
سنگدوینی انگیزه مندی، تخصص گرایی و برخورداری از دغدغه سلامت شهروندان را در مجموعه استاندارد گلستان، درخور تقدیر دانست و اظهار داشت: برای توسعه استاندارد و حفظ این رویکرد و در گلستان، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد چرا که توسعه استاندارد را مقارن با سلامت و ایمنی شهروندان می داند.