social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

پنجشنبه1401/10/29

11:30:3

70

برگزاری جلسه هماهنگی استاندارد سازی واحدهای تولیدی خوراک دام و طیور استان گلستان

مدیرکل استاندارد گلستان در جلسه ای که به میزبانی اداره کل جهاد کشاورزی برگزار شد بر اجرای اجباری استاندارد واحدهای تولیدی خوراک دام و طیور استان تاکید کرد.
این جلسه با حضور مدیرکل استاندارد گلستان، نمایندگان اتحادیه تولید کنندگان خوراک دام و طیور استان، معاونین و مسئولان جهاد کشاورزی، اداره کل صمت و اداره کل تعزیزات حکومتی برگزار و چگونگی اجرای اجباری استاندارد خوراک دام و طیور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، سید مهدی حسینی اظهار داشت: هرگاه اجرای استاندارد در مورد کالاها و خدماتی، اجباری اعلام شود پس از انقضای مهلت های مقرر، تولید، تمرکز، توزیع و فروش این گونه کالاها و خدمات بدون علامت استاندارد و یا بدون تایید سازمان ملی استاندارد ایران، ممنوع است و کالاهای مربوطه توقیف و با متخلف طبق ماده 40 این قانون برخورد می شود.
وی ضمن تشریح الزام قانونی ماده 15 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد اظهار داشت: کارگاه آموزشی آشنایی با روند استاندارد سازی فرآورده های خوراک دام و طیور برای واحدهای تولیدی استان برگزار شده است.
مدیرکل استاندارد گلستان در انتها افزود: تولید کنندگان مذکور باید نسبت به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در ماه های آتی اقدام نموده و این موضوع به صورت جدی مورد پیگیری اداره کل استاندارد گلستان قرار خواهد گرفت.

تصاویر