استانی بيشتر

سالن های ورزشی و دفاتر خدمات پستی مورد بازرسی استاندارد قرار می گیرند

در راستای اجرایی کردن ماده 3 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، اداره کل استاندارد گلستان در نشستی با ادارات کل ورزش و جوانان و نیز پست استان گلستان، در خصوص نحوه اجرایی کردن نظارت بر سالن های ورزشی و دفاتر خدمات پستی، گفتگو و تبادل نظر کرد.

سرپرست معاونت ارزیابی انطباق استاندارد گلستان گفت: با توجه به تاکید رئیس محترم سازمان ملی استاندارد ایران در خصوص فراتر رفتن از صرف کنترل تولیدات و قدم نهادن در عرصه خدمات که شامل خدمات ارائه شده توسط دستگاه های اجرایی نیز می شود، اداره کنترل کیفیت خدمات در مجموعه استاندارد گلستان ایجاد شده و پیش نویس برنامه های سال جاری خود را برای نظارت بر مراکز ارائه خدمات دستگاه های اجرایی تنظیم کرده است.
رضا نوروزی افزود: با آغاز سال جاری، نظارت استاندارد بر هتل ها و مراکز گردشگری آغاز شد و در فاز بعدی، سالن های ورزشی، دفاتر خدمات پستی و سپس سراهای سالمندان مورد نظر است.
وی گفت: خوشبختانه در جریان گفتگو و رایزنی با دستگاه های اجرایی متولی این مراکز ارائه خدمت، با استقبال آنان مواجه شدیم که این امر نظارت و بازرسی را تسهیل می نماید.
بنا بر ماده 3 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد: سازمان مرجع رسمی حاکمیتی در کشور می باشد که عهده دار سیاست گذاری، حسن نظارت و هدایت نظام استاندارد و اطمینان بخشی به کیفیت کالاها و خدماتی است که در داخل کشور تولید یا ارائه و یا به کشور وارد و یا از کشور صادر می شود. رعایت سیاست های کلی نظام از قبیل سیاست های کلی سلامت و بند 24 سیاست های اقتصاد مقاومتی در این خصوص الزامی است.

سایر تصاویر: