استانی بيشتر

دفتر استانداردسازی پارک علم و فناوری گلستان حامی ایده های جدید استانداردسازی است

سرپرست اداره کل استاندارد گلستان در حاشیه افتتاح دفتر استانداردسازی پارک علم و فناوری گلستان گفت: به دنبال این هستیم که این دفتر، پایگاهی برای مراجعه بی وقفه دارندگان ایده های نو در خصوص استانداردسازی و توسعه زیرساخت های دانش بنیان باشد.

سیدمهدی حسینی در نشست با رئیس پارک علم و فناوری گلستان در ششمین روز از هفته دولت که به دنبال افتتاح دفتر استانداردسازی در محل کارخانه نوآوری گلستان انجام شد گفت: رویکرد رئیس محترم سازمان ملی استاندارد ایران، ایجاد تحولی نو در استاندارد است و به تبع آن، ما نیز کنش هایی عملیاتی با هدف ایجاد تحول در استاندارد استان را دنبال می کنیم.
رئیس پارک علم و فناوری نیز از این رویکرد و دغدغه مندی استاندارد استقبال کرد و گفت: پیشتر دفاتر استانداردسازی در مجموعه های پارک علم و فناوری کشور ایجاد شده است اما ما امید داریم که این دفتر، منشاء و مرجع اقداماتی موثرتر باشد.
مهدی غفاری خواستار این شد مسئولین استاندارد گلستان مساعدت کنند تا چنانچه دفتر، پذیرای ایده های نو شد، در فرایند بوروکراسی های اداری، به فراموشی و استیصال و ناامیدی نگراید.
دفتر استانداردسازی پارک علم و فناوری، هفتمین دفتر استانداردسازی ایجاد شده در سراسر استان گلستان می باشد که وظیفه آن، تسهیل تعامل بخش خصوصی، صاحبنظران دستگاه های اجرایی و دارندگان ایده های نو با استاندارد و نیز استفاده متقابل از ظرفیت های استاندارد و نهادهای خصوصی و دولتی است.

سایر تصاویر: