social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

يكشنبه1403/2/9

07:26:4

97

تقدیر مدیرکل استاندارد گلستان از کارکنان اداره امور آزمایشگاه‌ها و اداره منابع انسانی

مدیرکل استاندارد گلستان ضمن نشست با کارکنان اداره امور آزمایشگاه‌ها و منابع انسانی از زحمات کارشناسان و کارکنان این دو مجموعه تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان؛ سید مهدی حسینی در نشست صمیمی با همکاران اداره امور آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد گلستان ضمن تبریک این روز به همکاران خود در اداره امور آزمایشگاه‌ها، این تقدیر را بهانه‌ای برای یادآوری این نکته دانست که تلاش‌های همه همکاران در تمامی بخش‌ها دیده و ستوده می‌شود.
حسینی نقطه شروع ارزیابی انطباق را در آزمایشگاه‌ها دانست و گفت: بدون تعهد و تخصص در آزمایشگاه‌ها، قطعا استاندارد در سنجش عملکرد واحدهای تولیدی و کیفیت تولیدات استانی، قرین دقت و انصاف نخواهد بود.
وی در ادامه خواستار نگرش تحولی کارکنان امور آزمایشگاه‌ها و تمامی بخش‌های اداره کل به عملکرد حوزه خود شد و گفت: جدیت و تعهد ما در حوزه کاری مان، قطعا رونق بخش تولید در کشور و امیدبخش مردم و مصرف کنندگان خواهد بود.
مدیرکل استاندارد گلستان در نشستی دیگر با همکاران اداره منابع انسانی، بودجه و برنامه ریزی اداره کل استاندارد گلستان ضمن تبریک روز ملی منابع انسانی بر استفاده از توانمندی‌های نیروی انسانی جهت رشد و شکوفایی روز افزون استاندارد گلستان تاکید نمود.
سید مهدی حسینی با اشاره به اهمیت و نقش منابع انسانی اظهار کرد: نیروهای اداره کل بیشترین نقش را در تحقق اهداف، ماموریت‌ها و وظایف اداره کل دارند و مهم‌ترین سرمایه محسوب می‌شوند.
حسینی افزود: سرمایه‌های انسانی این اداره کل با توجه به گستردگی و حجم بالای کار، فعالیت و خدمت‌رسانی همواره در مسیر کسب دانش و تعالی گام برداشته و در ارتقای خدمت رسانی نقش داشته‌اند.
وی با اشاره به حجم کار و فعالیت در حوزه ماموریت و وظایف این اداره کل گفت: سرمایه‌های انسانیِ متخصص این اداره کل با ایثارگری و فراتر از وظایف سازمانی خدمت می‌کنند که قدردان زحمات و تلاش‌های آن‌ها هستیم.
در پایان مدیرکل استاندارد گلستان ضمن استماع مسائل و پیشنهادات همکاران خود با اهدا لوح سپاس از زحمات آنان تقدیر کرد.

 

تصاویر