social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

يكشنبه1403/1/26

11:38:2

91

نشست مدیرکل استاندارد گلستان با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان

رئیس و جمعی از استاتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان با حضور در اداره کل استاندارد گلستان با مدیرکل استاندارد استان دیدار و گفت و گو کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان؛ در راستای راهبرد آموزشی ترویجی سازمان ملی استاندارد ایران در خصوص توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد و به منظور گسترش همکاری‌های علمی، فنی، آموزشی، پژوهشی با مراکز علمی، دانشگاهی، مدیر کل استاندارد گلستان با رئیس و جمعی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان، دیدار و گفتگو کرد.
سید مهدی حسینی در این دیدار با بیان اینکه استاندارد سازی به گونه‌ای صیانت از حقوق مردم و سرمایه‌های ملی است گفت: استاندارد سازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات در استان گلستان یکی از مهم‌ترین مسائلی است که مسئولان باید با حساسیت و توجه ویژه به آن بپردازند.
حسینی با بیان اجمالی از وظایف، ماموریت‌ها و اهداف سازمان ملی استاندارد بر آمادگی این اداره کل را برای تعامل با دانشگاه‌های استان در زمینه‌های تدوین استانداردهای ملی و بین المللی، برگزاری دوره های آموزشی، انجام پروژه های تحقیقاتی، بازدید دانشجویان از آزمایشگاه های اداره کل و دیگر زمینه های مرتبط، به تبیین نقش و اهمیت استاندارد پرداخت.
دبیر شورای استاندارد استان بر نقش استاندارد در تمام عرصه های زندگی در زمینه کیفیت و ارتقاء سطح تولید اشاره نمود و بر ضرورت رابطه بین استاندارد و دانشگاه به منظور همگرایی مضاعف جهت دستیابی به تعالی کیفیت با حفظ جایگاه مشتریان و مصرف کنندگان تأکید کرد.
در ادامه مقرر گردید اقدامات لازم جهت انعقاد تفاهم نامه در راستای همکاری مشترک در زمینه های برگزاری سمینار آموزشی به منظور آشنایی اساتید مربوطه با نظام استاندارد سازی و تدوین استانداردهای بین المللی تدوین و اجرایی شود.
در پایان این نشست رئیس و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان از مجموعه آزمایشگاه های این اداره کل بازدید و از نزدیک با فرایند بازرسی، نمونه برداری و آزمون نمونه واحدهای تولیدی سطح استان آشنا شدند.

 

تصاویر