social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

چهارشنبه1403/2/26

12:02:2

98

پیام تبریک مدیرکل استاندارد گلستان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

بسمه تعالی
 
نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی مبین اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی، اطلاع رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی است.
روابط عمومی در عصر کنونی، نهادی برآمده از دل نیاز های جامعه ، یکی از ارکان مهم توسعه سازمانی و اصلی ترین حلقه اتصال و پیوند دو سویه سازمان ها با مخاطبین شناخته می شود. یک روابط عمومی حرفه ای و برخوردار از جایگاه شایسته می کوشد تا با بهره گیری از دانش روز، بکارگیری ابزارها و فناوری های نوین و تلفیق آن با مهارت و خلاقیت، فضای سالم و مطلوبی را برای گردش شفاف، سریع و صحیح اطلاعات در جامعه، تنویر افکار عمومی و تسهیل تعاملات اجتماعی بر پایه اعتماد متقابل فراهم آورد.
بی تردید توسعه بدون اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی امکان پذیر نبوده و نیست و این جاست که نقش مهم و جایگاه ویژه روابط عمومی در سازمان ها  با بهره گیری از فناوری های نوین و تسریع در امر اطلاع رسانی ازطریق پلتفرم ها جلوه گر می شود و روابط عمومی با تیزبینی و هوشیاری می تواند سقف پیروزی های یک سازمان را بر بنیاد اطلاعات و دانایی استوار کند.
اینجانب فرا رسیدن روز ۲۷ اردیبهشت ماه که بنام روز ملی ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است را به همه فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک عرض نموده و توفیق و عزت و سربلندی روزافزون همکاران پرتوان این حوزه را از خداوند متعال خواستارم.
 
سید مهدی حسینی
مدیرکل استاندارد گلستان

تصاویر