social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

دوشنبه1402/12/21

13:16:1

92

پیام مدیرکل استاندارد گلستان به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًی لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَی وَالْفُرْقَانِ
رمضان، فرصت زرّین تأدیب و تهذیب نفس و خودسازی خوبان خداباور است که سِرّ سحر را به‌گوش جان نیوشیده و جبهه عبودیت را بر آستان دوست ساییده‌اند.
بار دیگر ماه مبارک رمضان، ماه رحمت ، مغفرت، برکت و فضیلت فرا رسید و پروردگار متعال فرصت ارزشمند معنوی عبادت، نیایش و بندگی‌ خالصانه را بر ما ارزانی داشت تا در ماه بهار قرآن با بهره‌گیری از تعالیم جانبخش الهی و تأسی از سیره پیامبر اکرم‌(ص) و ائمه اطهار(ع) جان و دل را از قید و بندها و تعلقات مادی و دنیوی آزاد سازیم و روحمان را در چشمه صاف و زلال الهی شستشو دهیم و در سایه تقوا و ایمان در مسیر رهایی و بازگشت به فطرت الهی و تقرب به سرچشمه پاکی و کمال گام برداریم.
خداوند منان را شاکریم که توفیق و عنایت بندگی و عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در سرنوشت مان عطا فرمود و فرصتی فراهم آورد تا با روزه‌داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس با یاری از درگاه مهر بی‌نهایتش به آرامش معنوی دست یابیم.
اینجانب ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به عموم مسلمانان به ویژه مردم مومن و شریف استان گلستان، موفقیت همگان را در بهره گیری مناسب از فرصت عظیم و معنوی ماه مبارک رمضان از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نمایم.
سید مهدی حسینی
مدیرکل استاندارد گلستان