social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

يكشنبه1402/7/30

11:15:0

251

تلویزیون شهری اداره کل استاندارد گلستان افتتاح شد

به مناسبت یکصدمین سال تأسیس سازمان ملی استاندارد ایران و هفته استاندارد تلویزیون شهری اداره کل استاندارد گلستان افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، سید مهدی حسینی، مدیر کل استاندارد استان گفت: این تلویزیون با هدف توسعه فرهنگ استاندارد و حمایت از کالای استاندارد ایرانی در مرکز شهر گرگان و در محل ساختمان پژوهشگاه استاندارد واقع در خیابان ملاقاتی، ابتدای بلوار استاندارد نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.
حسینی گفت: استاندارد از نقش و اهمیت ویژه‌ای در زندگی روزمره مردم برخوردار است و فرهنگ‌سازی و ترویج مقوله استاندارد در بین آحاد جامعه می‌تواند آگاهی‌شان را نسبت به آن افزایش دهد.
وی افزود: به‌کارگیری راهکارهای خلاقانه و موثر و ضرورت ترویج فرهنگ استاندارد از عوامل پیگیری اداره کل استاندارد گلستان برای تخصیص اعتبار و مجوز بهره برداری این تلویزیون شهری بود.
مدیرکل استاندارد گلستان ادامه داد: تلوزیون شهری اداره کل استاندارد گلستان به منظور گسترش فرهنگ استفاده از کالای استاندارد ایرانی و آموزش‌های همگانی مرتبط راه اندازی شده و سعی دارد محتوای مربوط با ترویج استاندارد را به صورت مستقیم در دسترس عموم قرار دهد.
وی در پایان افزود: این تلویزیون صرفا جهت ترویج فرهنگ استاندارد و اطلاع رسانی به احاد مردم بوده و فعالیت تبلیغاتی نخواهد داشت.

 

تصاویر