social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

چهارشنبه1402/8/10

14:15:3

573

انعقاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه اداره کل استاندارد، صمت و پارک علم و فناوری گلستان

مدیرکل استاندارد استان گلستان از انعقاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه اداره کل استاندارد گلستان، صنعت، معدن و تجارت و پارک علم و فناوری استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، سید مهدی حسینی گفت: در راستای تحقق شعار ابلاغی سال توسط مقام معظم رهبری، مهار تورم و رشد تولید و در راستای ارتقاء سطح کیفی و استاندارد محصولات و خدمات واحد‌های فناور و دانش بنیان، ادارات کل استاندارد استان، صنعت، معدن و تجارت استان گلستان و پارک علم و فناوری استان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
سید مهدی حسینی گفت: موضوع این تفاهم نامه، همکاری مشترک صنعتی، علمی و پژوهشی در راستای ارتقاء سطح کیفی و استاندارد محصولات و خدمات واحد‌های فناور و دانش بنیان، کمک به استاندارد سازی محصولات تولید شده و ترویج فرهنگ مصرف محصولات استاندارد و دانش بنیان به عنوان تولیدات داخلی است.
به گفته حسینی حمایت از تولید کنندگان و صادرکنندگان داخلی محصولات دانش بنیان، کمک به افزایش کیفیت محصولات دانش بنیان، ایجاد زمینه و بستر لازم برای رشد و توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط فناور و دانش بنیان، تکمیل فرآیند تبدیل ایده به محصول و تسریع روند انتقال دانش و فناوری و همکاری در جهت توسعه فناوری و تجاری سازی محصولات واحد‌های فناور و دانش بنیان از جمله اهداف این تفاهم نامه می باشند.

 

تصاویر