social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

پنجشنبه1402/9/16

11:29:0

182

پیام مدیرکل استاندارد گلستان به مناسبت روز دانشجو

مدیرکل استاندارد گلستان در پیامی، 16 آذر مصادف با روز دانشجو را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان در متن این پیام آمده است:

 
حماسه‌ ۱۶ آذر در تاریخ ایران اسلامی نماد مقاومت و ایستادگی دانشجویان در برابر استکبار جهانی و نمایانگر روح استکبار ستیزی، استقلال طلبی و عدالت خواهی دانشجویان در پرتو اسلام و روز بیداری قشر نخبه جامعه می‌باشد. به همین دلیل این روز پر شکوه برای همیشه در تقویم این سرزمین جاودان مانده است.
امروز دانشجویان آگاه و بیدار برای حفظ حرمت خون شهیدان قندچی، شریعت رضوی و بزرگ نیا، شهدای سرفراز ۱۶ آذر سال ۳۲ و شهدای دانشجوی دفاع مقدس و عرصه علمی در صیانت از اصول و آرمان‌های اصیل اسلام و انقلاب همچون این شهدای عالی مقام از بذل جان خویش دریغ نخواهند کرد.

دانشجوی ایران ما مجهز به دیدی دشمن شناسانه رویداد‌ها را به نیکی رصد کرده و به تحلیل می‌نشیند و در کسوت نقادی عادل و اصلاحگر رو به آینده‌ای روشن قدم بر می‌دارد، در طول چهار دهه عمر پربرکت انقلاب اسلامی، دانشگاه و دانشجو نقش مهمی در تثبیت و تداوم این انقلاب کبیر و نهضت بزرگ دینی داشته اند، از این رو دانشگاه همیشه قلب تپنده انقلاب بوده و با اقتدا به رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی روند خوداتکایی کشور در تحقق راهبرد ایران قوی را تقویت خواهد کرد. روز دانشجو، روز تأکید بر نقش بی مانند مجاهدت در راه کسب علم و دانش، در کنار تقویت ایمان دینی و بصیرت سیاسی، در راه پیشرفت مادی و معنوی کشور است. فرا رسیدن این روز که روز تأکید بر اهمیت علم آموزی و لزوم حقیقت جویی، روز تأکید بر لزوم تقویت ایمان و اهمیت افزایش بصیرت سیاسی و معرفت دینی است را خدمت تمام دانشجویان عزیز کشور تبریک عرض می نمایم.
سید مهدی حسینی
مدیرکل استاندارد گلستان