social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

دوشنبه1402/11/2

09:04:3

155

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت توسط استاندارد گلستان

مدیرکل استاندارد گلستان از برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای 40 نفر از بانوان فرهیخته استان گلستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان؛ سید مهدی حسینی گفت: در سال‌های اخیر دستاوردهای علمی و پیشرفت کشور صرفا از طریق اخبار و یا از زبان رهبران و مسئولان کشوری برای اقشار مختلف جامعه روایت و تبیین می‌شد و مخاطبان به این شیوە از اخبار آخرین دستاوردهای علمی آگاە می‌شدند.
حسینی افزود: برگزاری اردوی راهیان پیشرفت به پیشنهاد و تاکید ریاست محترم جمهور گامی اثر بخش در زمینه تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به نسل جوان است.
وی گفت: هدف اصلی از برگزاری اردوی راهیان پیشرفت توسط اداره کل استاندارد گلستان، تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در حوزه استاندارد و استاندارد سازی و آشنایی نسل جوان با نظام استاندارد است.
دبیر شورای استاندارد استان اظهار کرد: طی 2 روز تعداد 40 نفر از بانوان فرهیخته استان گلستان از اداره کل استاندارد، شرکت شیر پاستوریزه پگاه و شرکت زمزم گرگان بازدید کرده و با نظام استاندارد و استاندارد سازی آشنا شدند.
وی افزود: در حین بازدید کارشناسان اداره کل استاندارد گلستان به تشریح فرآیند کار آن مرحله از بهره برداری پرداختند و به سوالات بازدید کنندگان پاسخ دادند.
سید مهدی حسینی اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی و برگزاری هر چه بیشتر اردوهای راهیان پیشرفت برای دانش آموزان و دانشجویان استان گلستان، استاندارد و استاندارد سازی بیش از گذشته در نسل جوان امروزی نهادینه شود.
 

تصاویر