social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

شنبه1402/12/5

08:52:0

222

برگزاری هجدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران مبتنی مدل کیفیت جهان اسلام

مدیرکل استاندارد گلستان از برگزاری هجدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران مبتنی بر مدل کیفیت جهان اسلام خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، سید مهدی حسینی گفت: مطابق بند 20 ماده 7 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تعیین جایزه ملی کیفیت و برگزاری مراسم مربوط و اعطای جایزه مزبور به عنوان مرجع رسمی این وظیفه در کشور، از ماموریت ها و وظایف سازمان ملی استاندارد می باشد.
حسینی افزود: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی ایران؛ این جایزه به عنوان تنها جایزه رسمی، ملی و قانونی کشور در زمینه کیفیت است که لزوم دریافت تندیس زرین آن از دست عالی ترین مقام اجرایی کشور مصوب شده است.
وی در ادامه گفت: مدل جایزه کیفیت، ساختار مدیریتی است که با به کارگیری مبانی علمی تخصصی و دانشی و با تکیه بر اصول و مفاهیم اسلامی و توجه داشتن به ارزش‌های بنیادین انقلاب اسلامی و سیستم خود‌ارزیابی موجبات پیشرفت و بهسازی کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی را فراهم خواهد کرد.
دبیر شورای استاندارد استان گفت: جهت حضور در فرایند این جایزه با مراجعه به پرتال معاونت ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران به نشانی https://quality.inso.gov.ir/register18، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام حداکثر تا تاریخ 1402/12/15 اقدام و از نتیجه اقدامات به عمل آمده این اداره کل را مطلع نمایند.
وی با اعلام اینکه متقاضیان جایزه می توانند در یکی از سطوح تندیس (زرین، سیمین و برنزین)، تقدیر نامه اشتهار به کیفیت (یک الی 3 ستاره) و گواهی نامه اهتمام به کیفیت شرکت نمایند گفت: دامنه کاربرد جایزه شامل کلیه متقاضیان در بخش های خصوصی، دولتی و عمومی، بهداشت و درمان، تولید، خدمات، صنایع کوچک، محصولات دانش بنیان و فناورانه و آموزش می باشد.
مدیرکل استاندارد گلستان در پایان گفت: در هفدهمین دوره این جایزه، 12 واحد تولیدی صنعتی در استان گلستان موفق به اخذ جایزه در سطوح مختلف گردیدند.